Pages

Sunday, September 15, 2013

Kembali Beroperasi




Salam Semua,

Ada 2 khabar sekarang, 1 baik dan 1 kurang baik..

Khabar baik adalah server telah mula beroperasi semula dan berita kurang baik harga server telah naik sekali ganda daripada harga dahulu.

Dengan ini saya membuka order untuk mana-mana pengguna kotak langit dan seangkatan yg masih bergelap berminat untuk membeli c-line/server xxstro dengan harga RM45/Sebulan atau RM120/3 Bulan.

pakej bulanan/sebulan sekali RM45 tanpa channel tamil/india, first, dan best.

Pakej 3bulan RM120 RM120 full channel tanpa first dan best sahaja.



Sila email atau "like" page fb saya dan inbox saya dipage saya. boleh lihat di About saya.

6 comments:

  1. kalau 1 skybox boleh x guna 2 siaran mcm sy guna indovision...
    mcm mana nk lggn cline tuan...
    klu guna dissh njoi boleh ke...

    ReplyDelete
  2. indovision kene guna s-band. boleh pakai 1 skybox tp kene guna 2 dish la..

    ReplyDelete
  3. kalau beli dengan saya guna server lama, bagi ID lama.. sy akan bagi 2 bulan free untuk ganti yg lama..

    jika anda beli dengan orang lain, boleh beli dengan saya untuk untuk buatkan box anda kembali cerah. RM40 sebulan.

    ReplyDelete
  4. openbox saya masih scrambled. kalau beli cline, channel movies mcm fox, hbo and cinemax dapat tak?

    ReplyDelete
  5. openbox saya masih scrambled. kalau beli cline, channel movies mcm fox, hbo and cinemax dapat tak?

    ReplyDelete

Comment