Pages

Monday, October 7, 2013

Peringatan untuk bakal pembeli cline pakej 6 bulan, setahun or lifetime!!..

Salam Semua,

Sedikit peringatan untuk semua pengguna dan pembeli cline yang ingin membeli cline berdasarkan pakej-pakej 3bulan, 6 bulan dan keatas..

Disini saya nak ingatkan bahawa romours mengatakan bahawa xstro akan Fully beyong awal tahun 2014.

Jadi, untuk peringatan semua orang, jangan beli cline berpakej 6 bulan sehingga setahun!!.. paling maksima anda sepatutnya beli adalah 3 bulan jika anda beli hari ini.. kecuali anda faham risikonya bahawa screen tv anda berkemungkinan besar akan gelap kembali awal tahun 2014 dan tiada refund untuk duit yg telah dilaburkan..

Dari maklumat yang saya terima, majoriti provider Nline masih menggunakan kad lama.. jadi berhati-hatilah kerana musim bergelap mungkin akan melanda kembali..

Sehingga diberitahu kelak, anda digalakkan beli cline sebulan2.. atau 2 bulan sehingga awal tahun 2014. Setelah Xstro telah upgrade sistemnya kepada fully beyong dan semua decoder lama ditamatkan perkhidmatannya tetapi cline masih berfungsi. maka, barulah anda boleh menimbangkan kembali untuk membeli pakej2 yang disediakan..

Mereka yang baru membeli skybox, openbox selepas zaman bergelap akan menanggung risiko bahawa awal tahun 2014 kemungkinan besar anda tidak boleh lagi menonton xstro menggunakan box walaubagaimanapun, box anda masih boleh berfungsi untuk menonton/menembak channel luar negara.


1 comments:

  1. sekarang dah boleh beli akaun cline lifetime ke ? atau memang x boleh beli dah ?

    ReplyDelete

Comment